Friday 3 July 2020

CIK ANDAM GOJES


CIK ANDAM GOJES
AZIZAH AMI
ISBN: 978-967-2035-58-9
RM28(SM)/RM31(SS)
TERBITAN: MAC 2020


Rinie bukanlah sembarangan cik andam. Dia adalah Cik Andam Gojes merangkap pereka busana pengantin yang popular. Kehadiran seorang gadis bersama seorang pengawal peribadi yang hebat di butiknya telah merubah 360 hidup Rinie. Apatah lagi lelaki itu mempunyai ego yang tinggi melangit dan juga dingin terhadap Rinie.
“Maaf, cik... Cik Suraya tak berminat.” - HISHAM
“Kaya sangat ke dia tu sampai ambil awak jadi bodyguard?” - RINIE
Siapa tahu berlaku kekecohan yang tak terduga di antara mereka hingga mula membuka pintu hati Hisham untuk menerima kehadiran seorang wanita di dalam hidupnya. Sifat ceria yang ada pada Rinie buat Hisham bahagia tatkala melihat telatah gadis itu.
“Lain kali kalau Syafiq nak jumpa, jangan layan.” - HISHAM
“Tapi kenapa awak ambil berat sangat pasal saya?” - RINIE
“Sebab cinta.” - HISHAM
Cinta terjalin indah dengan cara mereka sendiri. Ruang dan peluang yang terhad digunakan sebaik mungkin. Rinie tahu kerjaya Hisham menuntut pengorbanan yang tinggi. Hisham juga sedar bahawa sudah tiba waktu untuk dia mengutamakan kemahuan hati sendiri.
Namun mampukah mereka menempuhi semua dugaan itu untuk bahagia bila ia menuntut nyawa sebagai galang gantinya? Apa hubungan Suraya dengan Hisham hingga lelaki itu sanggup bergadai nyawa kerananya? Atau haruskah Rinie berundur dan mengalah sahaja?

No comments:

Post a Comment